مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-19اقتصادي

راه اندازی مرکز حمایت از حیوانات در سرخه حصار 


با توجه به حضور سگ های بلاصاحب در منطقه 13 و درخواست های مردمی ، مرکز پردیس مهر به منظور حمایت از حیوانات و بنا به درخواست های مردمی از سوی اداره ساماندهی منطقه 13 در بوستان جنگلی سرخه حصار منطقه در حال احداث و راه اندازی است.

- شهردار منطقه 13 گفت: با توجه به حضور سگ های بلاصاحب در منطقه 13 و درخواست های مردمی ، مرکز" پردیس مهر" به منظور حمایت از حیوانات و بنا به درخواست های مردمی از سوی اداره ساماندهی منطقه 13 در بوستان جنگلی سرخه حصار منطقه در حال احداث و راه اندازی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی شکری با اشاره به لزوم اجرای برنامه های نظارتی برای کنترل جمعیت سگ ها گفت: سگ ها دارای قابلیت تولید مثل بالا هستند و در صورت اجرا نشدن برنامه های کنترلی ، به سرعت جمعیت این حیوانات افزایش می یابد و مخاطراتی را برای امنیت و سلامت شهروندان به همراه دارد .

وی افزود: پردیس مهر واقع در بوستان جنگلی سرخه حصار به منظور جمع آوری و نگهداری سگ های بلاصاحب و نیز افزایش سطح رضایتمندی شهروندان در زمینی به مساحت 1.

8 هکتار احداث و در مراحل پایانی آماده سازی است.

شهردار منطقه 13 یادآور شد: مرکز جدید نگهداری با مشارکت بیشتر حامیان در زمینه تامین هزینه های نگهداشت و تهیه غذا راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز حمایت از حیوانات در سرخه حصار 

راه اندازی مرکز حمایت از حیوانات در سرخه حصار